Kaç kişi olmuş?

29 Eylül 2011 Perşembe

YEMEK YAPMAK iSTEMEDiM ;)


 Ders çalışmam lazım.  Ama aklım yemekte. Yemek ama akşam yemeği kıvamında bir şey değil düşündüğüm.Sky Fm'i, kalemi, kitabı bırakıp doğru mutfağa.... Battı balık yan gider atasözü eşliğinde, kendimi ders çalışmakatan alıkoymak için elimden gelen her şeyi yapıyorum.


 Ne yapabilirim çayla gidecek? Önceden dövülmüş cevizim geldi aklıma. 2 yumurtalı ölçüsüz kekim :))) Hemen koyuldum... Aaaa üzümüm de varmış... Onu da ekle... Üzerine yulaf eksem fena olmaz sanıyorum.... Ve hemennn fırına. O pişedursun, tuzlu olarak düşündüğüm mercimek köfteme geçeyim. Yemek kursunda hocamdan öğrendiğim güzel şeylerden biri: Mercimek köftesine sarımsak ve yeni bahar.! Ben çok yakıştırdım ve hep öyle yapıyorum. Ölçü mü :/

Elime eldiven geçrimeme rağmen yandım ama değdi. Kekim de pişmek üzere... Hatta pişmiş...
Efendim şimdi tavşan kanı bir çay eksiğimiz.. Onu da kim yapar acaba :)

Hiç yorum yok: