Kaç kişi olmuş?

21 Eylül 2011 Çarşamba

HERSE

Aslında adını bilmiyordum bu yemeğin. Geçen gün Tavas'a gittiğimizde bir tanıdığı da ziyaret ettik. Bahçede çalışıyorlarmış. Hemen ateş yakıp patlıcanları közün içine attılar. Tava,yağ,tuzdan oluşan küçük bir mutfak yapmış kendine:) Onlar hep orada.Tavaya biraz zeytin yağı koydu biberleri de doğrayıp yağın içine attı. Üstüne de doğradığı domatesleri. Sonra közlediği patlıcanaları soyup, doğradı. Doğradığı patlıcanları yağdaki domates ve biber karışımına ekledi.Biraz çevirdikten sonra,ocaktan aldı. Yine kendi yaptığı dürümün içine sarıp bir güzel yedik. O kadar hafif ve lezzetliydi ki..

Ve bugün ben de yaptım..
Ben sarımsak da koydum içine.
Evet, artık sofrada. Afiyet olsun.

2 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Valla ben patlıcanın her halini çok severim. Lezzetli görünüyor.

Blogunda lezzetli şeyleri bolca görücez sanırım:)

Sevgiler.

Feride dedi ki...

Teşekkürler rudağı :) Gerçekten çok lezzetli bir yemek. Hafif ve kolay da. Umarım güzel yemeklerle burada hep olurum :)
Benden de sevgiler...