Kaç kişi olmuş?

13 Ekim 2011 Perşembe

KöSTEBEK PASTA

   
                                      
Dün arkadaşımda köstebek pasta yedim. Çok güzeldi, tadı damağımda kaldı. Zor gibi geliyordu yapması hep. Ama lezzet aşkı o korkumu yenmeme sebep oldu. Arkadaşım da kolay deyince bugün giriştim işe. Zaten hazır paket aldığım için sıkınsız yaptım diyebilirim.
Resimde 3 yumurta var. Önce öyle sanıyordum. Gerekli malzemelere tekrar bakınca 2 olduğunu gördüm. İyi ki bakmışım.
Kakaolu un karşımına 2 yumurta 100gr yumuşak margarin ve 8 yemek kaşığı süt koyup çırptım.

Kakaolu hamuru yağlı kağıt eşliğinde fırına verdim. O esnada krema poşetini ayrı bir kaba alıp 3,5 çay bardağı soğuk sütle çırptım. Çikolata parçalarını da ekleyip onu da buzdolabına, biraz donması için gönderdim.


 Pişen kek soğuduktan sonra ortasından bir miktar keki çıkarttım. Çıkarttığım yere ortasından böldüğüm muzları yerleştirdim. Çıkardığım keki daha küçük parçalara ayırdım. Muzların üzerini kremayla kapattım. Tonbiş görünümü oldu. Kek kırıntılarını da hafif bastırarak kremanın üstünü örttüm. Sonra tekrar buzdolabına bıraktım. Akşama çay tatlım hazırdı.

VE ORHAN VELİ'DEN BİR YUDUM ŞİİR..

BİR İŞ VAR
Her gün bu kadar güzel mi bu deniz?
Böyle mi görünür gökyüzü her zaman?
Her zaman güzel mi bu kadar,
Bu eşya, bu pencere?
Değil,
Vallahi değil;
Bir iş var bu işin içinde.












2 yorum:

Adsız dedi ki...

enerjine de sana da hayranım güsel arkadasım :)
esra...

Feride dedi ki...

Esra'm Esra'm canım esram...