Kaç kişi olmuş?

9 Ekim 2011 Pazar

PAZARDI VE YAGMUR VARDI...

Pazar deyince aklıma iki şey gelir; güzel bir kahvaltı ve sevgili pazartesinin tüm haşmetiyle ve yoğunluğuyla yarın beni beklediği. Pazartesi üveydir bana hiçbir zaman diğerleri gibi göremedim,davranamadım ona,üzgünüm.
Neyse dönelim pazar kahvaltısına. Sabah erken kalktım. Biraz oyalandıktan sonra ve yağmurun da dinmesiyle kendimi dışarı attım. Hem hava almak istedim hem de bir şeyler..
Kahvaltı için kremalı patates düşündüm bugün. Markete gittiğimde hemen kremaya davrandım,unutursam planım suya düşerdi ki, bu bende büyük bir hayal kırıklığına sebep olabilirdi ;)


Beş adet patatesi soyup yıkadıktan sonra, kayrak kayrak doğradım. Ardından damak zevkime göre fesleğen,karabiber çok az da pul biber ilave ettim. Tuz ve az miktar da sıvı yağ. Ardından kremayı da üzerine gezdirip bir güzel karıştırdım. Sonra da fırına(200 derece). Kızarana kadar fırında bekletilmeli. Ama ben fazla sabredemedim. :)




İşte kremalı patatesimin son hali. Ev ve el yapımı diğer kahvaltılıklarımla da masam renklendi ve tatlandı.
İYİ PAZARLAR OLSUN HERKESE.
Saygı ve sevgi ile. FERİDE

Ve son sözü sevgili Nazım Hikmet söylesin pazara dair:
Bugün pazar.
Bugün beni ilk defa günese çikardilar.
Ve ben ömrümde ilk defa gökyüzünün
bu kadar benden uzak
bu kadar mavi
bu kadar genis olduguna sasarak
kimildamadan durdum.
Sonra saygiyla topraga oturdum,
dayadim sirtimi duvara.
Bu anda ne düsmek dalgalara,
bu anda ne kavga, ne hürriyet, ne karim.
Toprak, günes ve ben...
Bahtiyarim...

NOT:TÜM FOTOĞRAFLAR BUGÜNE VE BANA AİTTİR :)

1 yorum:

Hasan dedi ki...

Ellerine ve aklına sağlık!..