Kaç kişi olmuş?

24 Eylül 2011 Cumartesi

ÖLMEDEN ÖNCE İZLENMESİ GEREKEN FİLMLER-1-

"I'm Singing in The Rain" Yağmurda Dans

"Elinde şemsiye, yağmur sularının oluşturduğu birikintileri sıçratarak yürüyen, dans eden ve şarkı söyleyen bir adam, Gene Kelly. Efsanevi bu sahne 1952 yapımı müzikal komedi "Singin' in the Rain" den. Seyirci karşısına ilk çıktığında değeri anlaşılamayan ancak zamanla bir efsaneye dönüşen filmlerden olan "Singin' in the Rain" sonraki yıllarda Londra'da başlayıp Broadway'de devam eden ve geçtiğimiz yıllarda ülkemizde de sahnelenen bir müzikal aynı zamanda."
Bu film ve müziği, çocukluğumdan kalma bir anı bende. Ne zaman izledim hatırlayamıyorum ama,bıraktığı his hala kuvvetli. Tekrar izlemek için uygun zamanı bekliyorum, ama fimin müziğini sık sık dinlerim,kendimi ondan alıkoymam biraz zor. En keyifsiz anlarımda bile sihirli bir çubuk gibi dokunur bana ve rahatladığımı hissederim. Ve o ölümsüz sahne, şemsiyeyle yağmurda dans.. Sizin için sayfama yükledim,sayfanın sonunda Gene Kelly sizi bekliyor :) Aynı duygularda olmasa da ortak bir yerlerde buluşuruz sanıyorum.


Hiç yorum yok: