Kaç kişi olmuş?

24 Ekim 2013 Perşembe

Ne İyi Günde Ne Kötü Günde


Hayatımdan çıkarttıklarım beni ve yaşamımı oldukça hafiflettiler... Aslında bu temizliği ara sıra yapmalıyız yapmaktan korkmamalıyız. Sevmiyorum! Neden? Çünkü için fesat, ruhun şeytana daha yakın, dilin bir ergerek yılanından daha zehirli! Korkumdan değil aldığım bu karar. Kaliteli yaşamım için sizin gibilerle iletişimden uzak duruyorum. Üç kişilik bir yaşam da değil idealim. O dünya çok dar ve kaoslarla dolu. Sizi sevmiyorum! Ve bildiğim bir şey daha var. Allah bu kadar çirkinliği ve fesatlığı sizin yanınıza bırakmayacaktır. Ne ölümünüze ne de mutlu gününüze... Hiç bir zaman yanınızda olmayacağım! Kararım nettir. Hele mutluluk maskesini de takmışsınız suratınıza... Laf hepsi.... Yaşama 1-0 yenik başlayanlardansınız. Herkesi uzaklaştırıyorsunuz etrafınızdan. Ama hakkım da geçmiştir size maddi ve manevi.... Ben Allah`a havale ettim sizi..

Hiç yorum yok: