Kaç kişi olmuş?

5 Ekim 2013 Cumartesi

Eylül ve Ekim... Her mevsim başka güzel..

Eşimin hediyesi olan yeni nesil telefon hayli keyiflendirdi beni, yeni oyuncağım oldu! Özellikle fotoğraf konusunda eksiksiz diyebilirim size... Sokakta, evde, arabada, okulda... Her an her şeyi fotoğraflıyorum artık.... Bir de Instagram ile tanıştım ki sormayın... Paylaştığım fotoğraflar instagram'dan... Kaynayan sütü bile çekiyorum ve o bile bir sanat eserine dönüşüyor... Yani birazcık sanatçı ruhuna sahip olmanız yeterli gerisini teknoloji sizin için hallediyor :)

VE BİR NAZIM ŞİİR İLE...

Saksılarda hâlâ tek tük karanfil bulunursa da
ovada güz nadasları yapıldı çoktan,
tohum saçılıyor.
Ve zeytin devşirilmekte.
Bir yandan kışa girilmekte,
bir yandan bahar fidelerine yer açılıyor.
Bense hasretinle dolu
ve büyük yolculukların sabırsızlığıyla yüklü
yatıyorum demirli bir şilep gibi Bursada...


K







Hiç yorum yok: