Kaç kişi olmuş?

29 Nisan 2012 Pazar

Nisan Giderken Mayıs Gelirken...

Mis gibi bir güne uyanmak benim için en büyük keyiflerden biri olmuştur...
Erken kalkmak da yılların bana verdiği en güzel alışkanlık diyelim...
Hafta içi kahvaltı yapma alışkanlığım yok çalıştığım dönemlerde, ama  hafta sonu olunca hafta içinin acısını çıkartırım elimden geldiğince...
Yemek yapmak da yemek de ayrı bir zevktir hayatımda...Bu aileden gelen bir şey diye düşünüyorum aslında...

GÜNÜN EN ANLAMLI SÖZÜ
 Walter  Benjamin'in sözü bir yaşam felsefesi gibi bağırsa da yüzüme henüz güneşle birlikte uyanmayı başarabilmiş değilim. "Erkenden uyanıp güneşin doğuşunu elbiselerini giymiş halde karşılayan insanlar, gün boyunca başlarının üzerinde bir hale taşırlar."

BU SABAH UZUN ZAMANDIR YAPMADIĞIM AÇMA KOKUSUYLA DOLDURDUM EVİ VE EV AHALİSİNİ O KOKUYLA UYANDIRDIM: GÜNAYDIN



Artık kızartmayı da öyle yağ dolu derin tavalarda yapmak yok.... Bir tepsiye yağlı kağıt, malzemeler onun üzerine,  malzemelerin üzerine de birazcık yağ ve tuz... Hepsi bu işte :)


Efendim güzel bir pazara başladık biz... Umarım siz de keyifle merhaba dersiniz size bahşedilen her yeni güne...
Sevgiler...

Hiç yorum yok: