Kaç kişi olmuş?

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Fırında Kaşarlı Tavuk Sote



Toprak tavalarım orada boş boş duruyorlardı... Aklıma bu fikir geldi, iyi ki de gelmiş. Çok lezizdi. Eşim de çok beğendi. Davette ana yemek olarak sunulabilir. Yapımı da zor değil sadece toprak tava ve kaşara ihtiyacımız var ekstra olarak. Hepsi bu :D

Malzeme Listesi:
Tavuk göğsü
Domates
Biber
Soğan
Kırmızı toz biber
Kekik
Karabiber
Tuz
Zeytinyağı
Kaşar peyniri
(Mantar da güzel olurdu aslında)


Kaşarı rendeledim....



 
Tavukları önce biraz haşladım,bulanık suyu gitsin diye...



Baharatları da ekledim... Siz de kendi zevkinize göre farklı baharatlar ekleyebilirsiniz...

Bir tepsinin içine toprak tavaları yerleştirdim, bol kaşarla üzerlerini kapattım.... Biraz da karabiber...

 Ve fırın çıkışı... :D


Şimdi de iftar sofrasına. Afiye olsun!

Hiç yorum yok: